Renault Master Open Transport, sterk en modulair

De Renault Master Open Transport is meer dan een bedrijfswagen alleen. Het is je visitekaartje. Het strakke lijnenspel, dynamische logo en de expressieve koplampen moderniseren je bedrijfsimago. De Renault Master Open Transport is de ideale bedrijfswagen voor alle activiteiten op de bouwplaats.

Een model met grote diversiteit

De Renault Master biedt een breed scala aan mogelijkheden met betrekking tot de versies: gesloten bestel, chassis cabine en dubbele cabine, platform cabine of een open laadbak met zijschotten. Het aanbod van de Renault Master biedt zowel voorwielaandrijving en achterwielaandrijving  versies. U heeft de keuze tussen enkel- of dubbellucht bij een RWD Master. De keuze voor een enkel- of dubbellucht is afhankelijk van de ondergrond waar men op rijdt en de lading die vervoerd wordt. De Renault Master gesloten bestel L4 RWD is nu ook leverbaar met enkellucht, dit betekent dat er in de breedte pallets vervoerd kunnen worden.

Multifunctionele werkruimte

Optimaal zicht, ergonomische bedieningen, verstelbare rijpositie en talrijke goed toegankelijke opbergruimtes. De cabine heeft een zeer professionele uitstraling. Ruim, licht, comfortabel; u voelt zich hier goed, des te meer omdat de airconditioning en de geluidsdemping uw ritten aangenaam en ontspannend maken. Als hij stilstaat verandert hij in een kantoor: op de draaibare tafel kunt u uw laptop of mappen neerleggen. Het schrijftafeltje om uw administratie bij te houden en de vele opbergruimten in het interieur zorgen ervoor dat u alle benodigdheden voor uw werk binnen handbereik heeft.

Vind de bedrijfswagen die bij je past: kiepbakken, pick-ups, distriboxen en meer

Kiepbak

De Renault Master Open Transport is leverbaar met:

  • enkele of dubbele cabine (maximaal 7 zitplaatsen)
  • kiepbak van moeilijk te vervormen plaatwerk of staal
  • voorwielaandrijving (FWD) of achterwielaandrijving (RWD)

Pick-up

Praktisch, licht en gemakkelijk in gebruik. De Renault Master Pick-up is de ideale oplossing voor je dagelijkse werkzaamheden in de bouw of groenvoorziening.

Platform-cabine

De Renault Master platform-cabine is gemaakt om te worden omgebouwd en biedt je een veelheid aan carrosseriemogelijkheden: groot volume, camper. Vraag naar alle mogelijkheden.

Distribox

XXL laadruimte nodig? Kies dan voor de Renault Master Distribox. Beschikbaar in versies met 20 of 22 m3.

Chassis-cabine

De Renault Master met enkele of dubbele cabine biedt je een haast onbegrensd aantal ombouwmogelijkheden.

Unieke variant

De Renault Master Platform Cabine kenmerkt zich door een lage vloer en instap. De Platform Cabine wordt veelal gebruikt als basis van een paardentrailer, een verkoopwagen of bijvoorbeeld als polyvolume.

De Renault Master maakt het je makkelijker om jouw werk uit te voeren. Met meer dan 350 versies, waaronder een achterwielaangedreven L4-versie, is er namelijk altijd wel een Renault Master die bij jouw werkzaamheden past. Niet voor niets is het één van de meest verkochte lichte bedrijfswagens in Europa.

Voor ieder moment

Verkrijgbaar in voorwielaandrijving (FWD) en achterwielaandrijving (RWD) zowel in enkel- als dubbellucht. De Renault Master is leverbaar in vier verschillende lengtes en maximaal toegestane laadvermogens. Voor elke klus een oplossing, met een laadvolume van minimaal 8 m3 tot aan 22 m3 (Distribox) is er genoeg ruimte voor elke lading. De Master is zowel in enkele als dubbele cabine verkrijgbaar (accessoire). Met de dubbele cabine is het mogelijk om tot 7 personen te vervoeren.

Klaar voor elke klus

Met de keuze uit een Chassis Cabine of Platform Cabine bestaat er een Renault Master voor elke klant. De Renault Master vormt een stevige basis voor iedere werksituatie. Een enkele of dubbele cabine, een open laadbak die 2-zijdig kan kiepen. De mogelijkheden zijn zeer divers. Met een laadvolume van
20 m3 en 22 m3 is de Distribox variant ideaal om veel volume droog te vervoeren. Het is mogelijk om de Master op uw specifieke wensen af te stemmen!

Op een basis chassis zijn meerdere opbouwvarianten mogelijk. De chassis cabines zijn speciaal ontworpen om hoge belasting te kunnen weerstaan. De platform cabine heeft een extra lage bodem waardoor de laaddrempel ook lager is. Dit scheelt circa 15 cm vergeleken met een chassis variant. De platform cabine is hierdoor zeer geschikt als basis voor pakketvervoer, paardentransport of specifiek volumevervoer. Een specifieke op- of ombouw die volledig is afgestemd op uw wensen is ook mogelijk. Renault werkt samen met verschillende carrosseriebedrijven om aan uw specifieke wensen te kunnen voldoen.