Nieuwe Renault Master

De Renault Master is een nieuwe fase ingegaan. Zijn aerodynamische design staat voor pure efficiëntie. Samen met het nieuwe dynamische remsysteem verbruikt hij in de dieselversie (dCi 2L) 1,5 liter/100km minder brandstof. De E-Tech 100% electric (tot 410 kilometer rijbereik) heeft met het nieuwe remsysteem een 21% grotere actieradius gekregen. De bestuurder zit centraal in de cabine en kan gemakkelijk bij de bedieningselementen en het 10” scherm met ingebouwde Google services en openR link.

Ontworpen voor topprestaties

Elk detail aan de buitenkant van de Renault Master is ontwikkeld aan de hand van analyses in een windtunnel. Zo kon de luchtstroom worden geoptimaliseerd en kreeg de bedrijfswagen de perfecte stroomlijning.

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk dashboard waarop je de volledige bediening binnen handbereik hebt. Comfortabele individuele stoelen, mobiel kantoor met laptoptafeltje en 135 liter aan opbergruimte. Ontdek comfort van wereldklasse, ontworpen voor het gemak van jouw ritten en dagelijkse activiteiten.

Laadcapaciteit van 1625 kg

De Renault Master levert de beste prestaties in zijn categorie en heeft een laadvermogen tot 1625 kg en een trekvermogen van 2500 kg. Laden gaat eenvoudig dankzij de praktische stootlijst en de optimaal vormgegeven laadruimte met handgreep. Ook heeft hij de grootste schuifdeur in zijn categorie.

Parkeerassistent en achteruitrijcamera

De Parkeerassistent begeleidt je met sensoren, geluiden en zichtbare signalen bij het inparkeren. Zodra je je auto in z’n achteruit zet, zie je wat er zich achter je auto afspeelt dankzij de achteruitrijcamera. Op het scherm geven lijnen precies aan hoe je moet parkeren (optie Park Assist).

Waarnemen van fietsers in de dode hoek

De functie blind spot warning (BSW) neemt fietsers of auto’s waar die zich uit het zicht van de bestuurder bevinden. Een waarschuwingslampje geeft dit aan in de buitenspiegel. Aan de bijrijderskant neemt een sensor fietsers in de dode hoek waar en geeft een zichtbaar en hoorbaar een signaal af.